Academicgenius

Jag skriver mest om film. Jag gillar film. Serier också, det är ballt. Jag är rolig ibland. Har inga husdjur. Läs om ni vill.

Paranormal Activity - Ghost Dimension FUCK YOU

Publicerad 2016-04-20 00:26:00 i Allmänt,

Paranormal Activity. Ditt jävla as. Har aldrig varit med om en franchise där jag varit så taggad på att se varenda film, och sedan hatat mig själv varenda jävla gång när filmen väl startar. Jag vet inte ens om filmerna är bra, det enda jag vet är att de är cp-jävla-läskiga. Min situation med dessa filmer går nog att jämföra med chipssmulorna som blir kvar i chipspåsen. Man vill inte ens ha dem, man är så jävla trött på skiten, men nog fan äter man upp varenda smula ändå. Poängen är att den här filmen är lika läskig som övriga.

Filmen startar med att man får reda på att spöket "Tobi" har börjat förfölja en ny familj. Det är december månad och familjen förbereder inför julen. Samtidigt börjar dottern i familjen bete sig annorlunda och sätter igång med att bränna husets kristna symboler. Efter det så.. Fan vet jag. Jag ska erkänna, jag har inte så bra koll på andra delen av den här filmen eftersom jag sällan vågade titta på hela skärmen, eller med hög volym. Jag kan lista ett par saker som skulle kunna hjälpa er som har problem att ta er igenom filmen;

  • Ha knäna i vägen för skärmen
  • Ät chips så högljutt att du inte hör dessa jävla jumpscares
  • Sjung på en glad låt, förslagsvis Sweet kissing in the moonlight med Thorleifs
  • Titta runt omkring dig och inse att du behöver hänga upp tavlor på väggarna
  • Titta inte på filmjäveln

Paranormal Activity - Ghost Dimension. Om du gillar skräck och/eller påstår dig vara något av en masochist, se den. Om du är en normal, mentalt frisk, hälsomedveten människa, KOLLA INTE PÅ DEN.

Jävla skitfilm, gå och dö.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin

Har inte kommit på något bra att skriva här. Jo en vits kanske? Bra idé. Hur mycket tjänar man på kryddfabriken? 100 kr i Timjan. När du har skrattat färdigt, kan du återgå till att läsa i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela